
Foglalási feltételek és Garancia
Foglalás és fizetésA szállásfoglalás véglegesítéséhez a teljes összeg (100%) megfizetése szükséges, amelyet a kiállított díjbekérő számla alapján banki átutalással tud rendezni. A foglalás kizárólagsikeres és határidőig beérkezett tranzakció esetén válik érvényessé. A foglalási időszak díját érkezés előtt előreutalással kell rendezni. Az itt tartózkodás során igénybe vett többletszolgáltatásokat és egyéb vásárlásokat távozáskor készpénzben, magyar forintban kell kiegyenlíteni. SZÉP-kártya elfogadóhely vagyunk, így számláját kényelmesen rendezheti ezen a módon is.
Lemondás és módosításFoglalást lemondani nem, kizárólag egy alkalommal módosítani lehetséges. A módosított foglalás díja az aktuális időszakhoz tartozó árszabás szerint kerül elszámolásra. Az érkezést megelőző 10 munkanapon belül a foglalás már nem módosítható, ebben az esetben a teljes összeg (100%) fizetendő.
Foglalási garancia – „vis maior” helyzetek
Amennyiben előre nem látható, elháríthatatlan külső körülmények (pl. természeti katasztrófák, járványügyi intézkedések, hatósági korlátozások, viharkárok, közműszolgáltatás tartós vagy bizonytalan kiesése stb.) miatt a foglalás teljesítése ellehetetlenül, az Osli Tópark Szabadidő- és Rendezvényparknak joga és kötelessége a foglalás visszamondása a károk helyreállításáig. Ilyen esetben a foglalás összegének értékében ajándékkártyát állítunk ki, amelyet egy később egyeztetett időpontban felhasználhat.
Foglalási garancia – nem „vis maior” helyzetek
Az Osli Tó egy természetes vízforrás, így vízállása a Tóparkon kívül álló környezeti tényezők miatt ingadozhat.
-
Amennyiben a vízállás a kiépített 10 skálás vízmérce 5. egysége alá esik, a következő foglalásból 50% kedvezményt biztosítunk.
-
Ha a vízszint a 3. egység alá süllyed, a teljes foglalási díjat visszatérítjük, vagy a foglalás összegét a következő szezonban jóváírjuk.
A házirend által nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó jogszabályai az irányadók.

ÁSZF
Email: hello@oslito.hu
Telefonszám: +36 20 441 6501